Powered By Blogger

onsdag 6 juni 2012

Bloppis!!

 Jag har valt ut sånt som jag tycker är riktigt fint, men som blivit för små. Kläderna är knappt använda eller enbart provade. Vanlig frakt med posten ingår

Vackra Dareme dress helt i silke och med vackra spetsar. Vintage dark grey. Stl. 3.
Nu kanonpris!!
500:-





Tunika/klänning från Desigual stl. 40 men är som en 38:a I ett härligt silkigt material  (bomull och viskose) Endast provad.

200:-

Fina knappar och lite krås.


Fickor.


Snyggt broderi på ryggen "Have a nice day"


Baksidan. Resår under bysten runt om gör att den blir lite stretchig





Snygga träskosandaler i lackad lila. Stl. 39 men lite små i storlek. Endast provade och för små till mig.


200:-



Svenska från  Euro step fegen.

 

Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en bra dag!
Kramar!


14 kommentarer:

  1. Hej!
    Är intresserad av Replay skorna.
    Är lite besvärlig nu men jag undrar över klackens höjd, tror du att du kan mäta?
    Har oxå lite svårt att gå i för höga klackar :-)
    MVH Eva A

    SvaraRadera
  2. De är 8 cm mätt på högsta stället vid häle. Kram

    SvaraRadera
  3. Mailar dig om plyschbrallorna =)

    SvaraRadera
  4. hejsan

    Är intresserad av molly byxorna.

    Maila mig gärna på pernilla.l-g@multi.fi

    H.Pernilla

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag är intresserad av de vita Ra-Rebyxorna. Är det en liten storlek 27? Ibland har jag 27, ibland 28.
    Mvh Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! De är normala och stretchiga så de funkar nog. //Marie

      Radera
  6. Hejhej

    Jag är intresserad av Lise S klänningen!

    - Jenny, jenny.jenny.jenny@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej! Då köper jag gärna Ra-Rebyxorna. Jag mailar min adress till dig. Mvh Camilla

    SvaraRadera
  8. Hej igen! Det är jag som är intresserad av Ra-Rebyxorna. Jag såg att du hade gmail. Jag har haft lite problem med leveransen av mina mail till gmail. Jag har mailat dig precis, men det kan vara så att du inte kan se mailet förrän senare idag eller i morgon. Du får nog också ett konstigt meddelande när du mailar mig, men det går fram.
    Mvh Camilla

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Är intresserad av Dondup shortsen, har mailat dig!
    Kram,
    Kicki

    SvaraRadera