Powered By Blogger

söndag 9 september 2012

HÖSTBLOPPIS!

 I priset ingår frakt med posten (vanlig eller skicka lätt). Frakt utanför Sverige betalas av köparen. Ull och silke är temat på denna bloppis men även lite annat.  Allt är i mycket fint skick om inget annat anges.

Pointers v- neck i chalk, stl 3. Liten i storlek. I mycket fint skick!
600:- 500:-

SÅLD!

Så vackert mönster.


Kan knytas fram eller bak.



Snygga pilotglasögon med jättebra glas. Är lite för stora till mig tyvärr. I färgen magnolia och snygga skalmar. Fina fodralet ingår. I mycket fint skick.
550:-450:-
SÅLDA!





Spinner Silk s/s dress i almost black, stl 2. I mycket fint skick.
600:- 500:-



Baksidan.



Fina fjärilen :)


"Filtkoftan" Alpaca wool mix cardigan i vintage powder, stl. 2.
500:- 450:-
Reserverad!

 


Ena fickan har lossat lite men det är bara att nästa ihop, inget som är trasigt.  I övrigt i mycket fint skick.


Merino cardigan också denna supermjuk i stl 2. Den har blivit lite skrynklig under vinterförvaringen.
 350:- 300:-
SÅLD!


En maska har töjt sig lite men det är inget hål. Går förmodligen tillbaka i tvätten.



En helt underbar tunt stickad klänning från Soaked in Luxury. Stl M. I ullblandning. Har tagit bort lappen eftersom den syntes igenom. Den är tyvärr för liten för mig :( I petrolblå och fina detaljer...
250:-


..som vackert mönster på framsidan och små pärlor...


..som även finns i ringningen, runt ärmarna och nedtill. Så fin!


Baksidan. Finns ett snöre man kan knyta i samma färg.


Zebra scarfs från Ester Eleonora med söt volang runtom.
250:-
SÅLD!



Och en Chrysalis minigown från äldre kollektion Stl 3. ( liten i storlek) I fint begagnat skick.
350:-

SÅLD!


Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en fin dag!
Kramar!




5 kommentarer:

  1. Hej! Jag köper gärna dina Heathers merino leggings i dark lilac stl 2. Kram Anna

    anna.ch.danielsson@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! det är sålda men jag har ett par grå Heathers i stl 2 också som jag inte lagt ut än. Har mailat dig!

      Radera
  2. Hej!

    Svarta långa sockor vill jag ha. Till vilket konto? Mvh Cilla
    cwi05atspray.se

    SvaraRadera
  3. Hej! Min mail vill inte skicka mailet till dig. Kan du maila mig på marieskoog65@gmail.com Den kanske funkar att svara på ditt mail.
    Mvh Marie

    SvaraRadera